سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187709

بازدید امروز : 19

بازدید دیروز : 22

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

طرح بیمه رانندگان حمل بارومسافردرون شهری وبرون شهری

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: سه شنبه 86/8/8::: ساعت 6:0 عصر

سال 1386 کل کشور و به منظور تسریع و تسهیل در بیمه اجتماعی رانندگان عمومی حمل بار و مسافردرون شهری و برون شهری و همچنین تعمیم بیمه های اجتماعی به اقشار مذکور، مقرر گردیده معادل 10% یا 27/10 حق بیمه پرداختی بعنوان سهم کمک دولت و مابقی به میزان 17% یا 27/17 توسط رانندگان محترم پرداخت گردد. بدیهی است اقشار یاد شده از کلیه مزایای مندرج در قانون تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.                                                                      

تامین اجتماعی شعبه نایین



افتتاح چند پروژه عمرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 2:0 عصر

دکتر جاسبیروز دوشنبه 7/8/86 طی مراسمی با حضور دکتر عبدا... جاسبی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام میردامادی نماینده نهاد رهبری در منطقه چهار، دکتر مظاهری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رییس منطقه چهار، دکتر زمانی دبیر منطقه چهار؛ مجتمع آموزشی شماره 2، سالن اجتماعات، مجتمع ورزشی و سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین افتتاح گردید.

دکتر جاسبی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح مجتمع های مذکور در مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین شرکت کردند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مجلسی به عنوان یکی از مدیران نمونه در این عرصه، بیان داشتند:

امید است با اتکال به خداوند و تلاش بی شائبه مسئولین، امکان تحصیل در مقاطع والای تحصیلی، در این دانشگاه فراهم آید. وی با اشاره بر این که کارشناسی ارشد رشته روان شناسی در این واحد دانشگاهی به تصویب رسیده اعلام نمود که با یاری خداوند و همت مدیران و با تکمیل کادر هیئت علمی در رشته برق، مقطع کارشناسی ارشد این رشته نیز برای این واحد دانشگاهی به ثبت خواوهد رسید.

دکتر جاسبی و هیئت همراه

ضمنا پیش از سخنرانی دکتر جاسبی حجت الاسلام و المسلمین میردامادی، حجت الاسلام و المسلمین میرزابیگی امام جمعه محترم، دکتر حسنی نمایند مردم نایین، دکتر مظاهری، دکتر زمانی به ایراد سخنرانی، خیر مقدم و تقدیر و تشکر پرداختند.



اجرای رزمایش امداد و نجات درشهرستان نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/8/5::: ساعت 2:0 عصر

با توجه به وضعیت خاص کشور ایران در بروز بلایای طبیعی و نیاز به حضور سریع و گسترده نیروهای نظامی و انتظامی و امدادی در جهت جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی و پیشگیری از خسارات و صدمات مضاعف به نظر می رسد این نیروها باید همیشه در آمادگی کامل جهت انجام این وظایف باشند. به همین منظور نیروی انتظامی شهرستان نایین با همکاری اورژانس، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی در تاریخ 5/8/1386 در محل قرارگاه کویری نایین، رزمایش امداد و نجات را تمرین و به مرحله اجرا در آورده و به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند. در این رزمایش توسط سرگرد یوسلیانی فرماندهی انتظامی نایین توضیحات لازم به ناظرین و اعضای شورای تأمین شهرستان ارایه گردید.

مانور امداد و نجات نایینمانور امداد و نجات نایین



تذکر نماینده مردم نایین به وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور اقت

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 3:0 عصر
نماینده مردم نایین در توضیح علت تذکر خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ت"سریع در ساخت مجتمع فرهنگی ـ هنری شهر نایین بر حسب مصوبات سفرهای استانی"، گفت: شهر نایین فاقد کتابخانه است و شهری با این سابقه ی فرهنگی و قدمت از دارا بودن یک مجموعه کتابخانه و سالن مطالعه بی بهره است. به گفته ی وی، اخیرا یکی از اهالی نایین که از نمایندگان پیشین مجلس شورای ملی است قصد، اهداء پنج هزار جلد کتاب خود را داشته که متاسفانه هیچ محلی در نایین برای نگهداری از این کتاب ها وجود ندارد.
 این نمایندة مجلس، با اظهار تاسف از وضعیت و محل اداره فرهنگ و ارشاد شهر نایین که قدمتی معادل اصفهان و کاشان از حیث مسائل فرهنگی دارد، گفت: نایین شهری است که افرادی مثل میرزای نایینی از مفتخران حوزه های علمیه را در خود پرورش داده است. او با اشاره به تاکید بر احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری شامل چند مجموعه کتابخانه و سالن چند منظوره در نایین طبق مصوبات هیات دولت اظهار کرد: در سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان با کمک استانداری و پیگیری وزارت ارشاد، تجهیز این مجموعه مورد تاکید قرار گرفت ولی متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
 حسنی به گفت وگوهای خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رابطه اشاره کرد و افزود: علت تذکر بنده این بود که این مساله تسریع پیدا کند چرا که هیچ پیشرفتی در این بحث نمی بینیم. با وجود این که تقریبا زمین ساخت این مجموعه ی فرهنگی و هنری آماده و طرح آن نیز پیگیری شده است ولی اقدام عملی تاکنون صورت نگرفته است. در واقع کتاب های موجود نیز در دخمه ای نگهداری می شود و هیچ امکانی برای جوانان نایینی برای استفاده از این کتاب ها و سایر مسائل هنری وجود ندارد. حسنی متذکر شد که در مصوبات هیات دولت ذکر شده که استانداری در این باره هماهنگی های لازم را انجام داده و تعدادی مجموعه درست کند که برای شهر نایین این مساله را در اولویت قرار داده اند.
 این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، هم چنین در توضیح تذکر خود به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تسریع در پرداخت تسهیلات طرح سیمان پنج هزار تنی نایین با توجه به محرومیت منطقه نیز، گفت: کارخانه پنج هزار تنی سیمان خاکستری در نایین پیشرفت حدود 74 درصد دارد که قرار بود در آبان ماه یک فاز آن به بهره برداری برسد.
 به گفته ی او سرمایه گذاران بسیار خوبی در این پروژه شرکت کرده اند از جمله یکی دو سرمایه گذار ایرانی که در خارج از کشور هستند و چیزی نزدیک به 40 میلیارد تومان توسط این دو نفر در این قسمت سرمایه گذاری شده است. چندین ماه است که بانک ملت می خواهد10 میلیارد تومان وام از بنگاه های اقتصادی زودبازده که سهم شهرستان نایین و استان اصفهان بوده به آن ها برای تسریع کارها بپردازد که متاسفانه این میزان هنوز اختصاص پیدا نکرده است.
 این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: البته بانک ملت در این قضیه مشارکت دارد و چند شرکت این بانک در این کارخانه ی سیمان سهم دارند، ولی با توجه به این که مشکل سیمان معضلی جدی در کشور بوده و با توجه به آن که نایین دارای معادن بسیار خوبی است و تمام مواد اولیه تولید سیمان در این شهر وجود دارد، این پروژه هر روز دیرتر به بهره برداری برسد، خسارتی برای سرمایه گذاران و منطقه خواهد بود، چرا که سرمایه گذاران 35 میلیون یورو وام ارزی دریافت کرده اند و زمان بازپرداخت آن نزدیک است.
 حسنی تسریع در بهره برداری از کارخانه ی پنج تنی سیمان نایین که یک شرکت ایرانی بسیار توانمند در آلمان سرمایه گذار اصلی آن است را ضروری دانست چرا که این مساله به حل معضل سیمان کشور کمک خواهد کرد. وی در پایان، گفت: بنابراین بانک ملت باید همت بیش تری کند و تسهیلات ریالی کارخانه پرداخت شود تا حداقل بتوانیم بخشی از پروژه را تا دهه ی فجر به بهره برداری برسانیم.


تشکیل جلسه کمیته ازدواج جوانان شهرستان نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 3:0 عصر
در این جلسه که درتاریخ 1/8/86 با حضور حجه السلام و المسلمین میرزابیگی امام جمعه شهر نایین و دیگر اعضا در محل فرمانداری شهرستان نایین تشکیل شد؛ امام جمعه شهر نایین با بیان احادیث و روایات پیرامون سنت حسنه و مقدس ازدواج و ضرورت تحقق این سنت در جامعه مطالب مبسوطی بیان داشته و از مسوولین دستگاهها خواستند با فراهم کردن شرایط و امکانات و صلاحیتهای لازم جهت انجام ازدواج در زمینه اجرای این سنت الهی در جامعه همکاری و مساعدت نمایند.
 در این جلسه مقرر گردید دستگاههای فرهنگی و ائمه جمعه و جماعات نسبت به فرهنگ سازی و انجام امور تبلیغی پیرامون تشویق جوانان به ازدواج اقدام نمایند. از دیگر تصمیمات این نشست میتوان به فراهم کردن امکان ثبت نام از جوانانی که تا عید سعید غدیر خم اقدام به ازدواج نمایند در تعاونیهای مسکن در اداره تعاون جهت ثبت نام زمینهای 99ساله در محل شهرک قائمیه می توان اشاره کرد.

برنامه های هفته نیروی انتظامی در نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: سه شنبه 86/7/24::: ساعت 3:0 عصر

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت ترافیکی در شهر نایین به اجرا درآمد. در این طرح با اهداء گل و تقدیر از رانندگان نمونه و از موتور سوارانی که با کلاه ایمنی رانندگی می کردند تقدیر بعمل آمد. همچنین طی مراسم باشکوهی قبور شهدای شهر نایین غبار روبی گردید این مراسم با حضور نماینده شهرستان ، فرماندار، فرماندهی انتظامی وسپاه نایین و تعدادی از مسئولین و مردم شهر نایین در محل گلزار شهدای امامزاده سلطان سید علی برگزار گردید.
از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی می توان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، تقدیر نونهالان از پلیس، رژه یگان موتوری و دیدار مسئولین و فرماندهان نیروی انتظامی با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.

 

هفته نیروی انتظامی در نایینهفته نیروی انتظامی در نایین



نمایشگاه آثار هنری و دستی هنرمندان انارک

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/7/23::: ساعت 2:0 عصر

به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر نمایشگاه  آثار هنری و دستی هنرمندان انارک از تاریخ 23/7/86 به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی انارک با همکاری شهرداری انارک و این اداره . کتابخانه مذکور دایر شده است. آثار این نمایشگاه شامل نقاشی، گل سازی، مجسمه، خیاطی مدل، مروارید بافی، تابلو قالیچه، مکرومه بافی و هویه کاری میباشد.

این نمایشگاه با حضور مسئولین بخش در تاریخ 23/7/86 افتتاح گردید.



اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر در شهرستان نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: شنبه 86/7/21::: ساعت 3:0 عصر

نماز عید سعید فطر در نایینمردم مسلمان و خداجوی شهرستان نایین پس از یک ماه روزه داری و تقرّب بدرگاه ایزد منان نماز پرشکوه عید سعید فطر را اقامه کردند.
در شهر نایین نماز عید سعید فطر به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا میرزابیگی امام جمعه محترم شهر نایین در محل امامزاده سلطان سید علی(ع) و در جوار گلزار با طراوت شهدا برگزار گردید. امام جمعه نایین در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات یک ماه بدرگاه ایزد منان رمز موفقیت ملت عزیز ایران را وحدت، اتحاد ملی و انسجام اسلامی مردم ایران برشمرد و گفت اگر مردم ایران با دست خالی در برابر رژیم طاغوتی ستمشاهی ایستادند و اگر جنگ هشت ساله در مقابل تمامی ابرقدرتها را با پیروزی سپری کردند و اگر امروز رئیس جمهور اسلامی ایران در مقرر سازمان ملل متحد اینگونه ابرقدرتها را به چالش می کشد و صدای ملت مظلوم ایران را به گوش جهانیان می رساند همه و همه در نتیجه وحدت و اتحاد و انسجام ملت مسلمان ایران می باشد.
ضمناً قبل از شروع نماز عید سعید فطر جناب آقای دکتر حسنی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی گزارشی از فعالیتهای انجام شده در سطح شهرستان را ارائه کردند. لازم به ذکر است نماز عید سعید فطر در شهرهای انارک، خور و جندق و روستاهای بزرگ نیز اقامه گردید.



پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سال 86 نایین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 3:0 عصر

جام رمضان نایینرزمیاران فاتح جام فوتسال رمضان
یک دوره مسابقه فوتسال در شبهای ماه مبارک رمضان به همت هیأت فوتبال و اداره تربیت بدنی شهرستان نایین در سالن ورزشی امام علی(ع) در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید که در رده سنی جوانان با شرکت 13 تیم 23 بازی و در رده سنی بزرگسالان با شرکت 30 تیم و 87 بازی انجام گردید که تیمهای برتر به شرح ذیل مشخص شدند و جوایزی از سوی هیأت فوتبال و جمعی از مسئولین و نماینده محترم مردم نایین در مجلس شورای اسلامی به تیمهای برتر اهداء گردید:

در رده جوانان تیم آتیه سازان رتبه اول، تیم سینا رتبه دوم و شاهین محمدیه حائز رتبه سوم گردید.
در رده بزرگسالان تیم رزمیاران به مقام اول رسید و تیمهای وحدت بافران و منتظران نایین به ترتیب به مقامهای دوم و سوم رسیدند.

همچنین محمد افشاری به عنوان آقای گل و حامد عرب به عنوان تکنیکی ترین بازیکن مسابقات انتخاب شدند.
لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با نظم و کیفیت بسیار بالا برگزار شد که با استقبال چشمگیر ورزش دوستان مواجه گردید.



کلینیک قلب و عروق شهرستان نایین به بهره برداری رسید

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: دوشنبه 86/7/16::: ساعت 3:0 عصر
کلینیک قلب و عروق شهرستان نایین روز دوشنبه مورخ 16/7/1386 طی مراسمی درمحل پلی کلینیک "امام خمینی(ره)" این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت. برای راه اندازی این کلینیک یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این مرکز به تجهیزات پیشرفته "اکوکاردیوگرافی" و "تست ورزش" مجهز شده است.
بهره برداری از این کلینیک، شهرستان نایین را در ردیف اولین شهرستانهای دارای دستگاههای پیشرفته تشخیصی بیماری های قلب و عروق استان قرار داده و مانع سفر شهروندان این شهرستان برای نیازهای درمانی به مرکز استان شده است.
این کلینیک با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان نایین درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت. کلینیک مزبور با حضور متخصص قلب و عروق در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به شهروندان شهرستان نایین خدمات ارائه می کند.

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk